עבודה עם קריסטלים – ידעת שהם מעבר לפריט נוי?

עובדים עם קריבטלים

“בקריסטל, יש לנו עדויות ברורות לקיומו של עיקרון לצורת חיים, למרות שאיננו יכולים להבין את חייו של הקריסטל, הוא בכל זאת יצור חי.” ניקולא טסלה. קריסטלים הם מינרלים בעלי צורות גאומטריות שונות ומגוונות. הם יפים, מנצנצים ומיוחדים אך הם כל-כך הרבה מעבר לזה. כל קריסטלים מחזיק בתדר משלו. התדר הטבעי שלו הוא הרמוני וגבוה ללא תנאי, כי אין בתוכו התנגדויות. הוא משדר את התדרים שלו לסביבה וכאשר נמצא בקרבתנו, הקריסטל מתקשר דרך השדה האלקטרומגנטי עם התדרים שלנו, אם נשלב עבודה עם קריסטלים בחיינו נוכן לאפשר לאנרגיה הזאת להיכנס אלינו והיא תעזור לנו לאזן את האנרגיות שלנו ולרפא את גופנו.

ישנם ממצאים שאומרים שתרבויות עתיקות היו משתמשות בקריסטלים למטרות טכנולוגיות, תעבורה, לצרכי הפקת אנרגיה, תאורה והנפת עצמים כבדים באוויר. בנוסף ניתן להשתמש בקריסטלים לריפוי, תקשור ועוד. לכל קריסטל יש את תכונות אופי ותדרים משלו, והם משפיעים בדרכים שונים ועל היבטים נרחבים בחיינו.

לפני שנעבור לדבר על איך לשלב את הקריסטלים בחיינו, יש כמה עקרונות בסיסיים שצריך לקחת בחשבון.

– לכל קריסטל יש את התדר והאיכויות שלו.

[- כאשר מביאים קריסטל חדש צריך לטהר אותו (הטיהור הוא בהתאם לריכוז המינרלים שבקריסטל, בהמשך אפרסם פוסט על טיהורים).

– ניתן למקם קריסטל באזור מחיה בהתאם לתדרים הרצויים לאותו אזור אך ההשפעה לא תהיה אפקטיבית כמו עבודה אמיתית עם הקריסטל.

– התמדה תמיד משתלמת. כמו בכל דבר בחיים גם העבודה עם קריסטלים דורשת התמדה ולוקח זמן להבין איך לעבוד עם האנרגיות שלהם. אז אל תתייאשו.

-הביעו כוונות זה מקדם את ההגשמה וממקד את התהליך. תחשבו איזה עזרה תרצו לקבל ותביעו כוונה ברורה לגבי האנרגיות שאתם הולכים לעבוד איתם עם הקריסטל.

איך משלבים עבודה עם קריסטלים?

השרייה במי שתייה

קריסטלים משפיעים גם על תדרי המים ומוסיפים מינרלים וסגולות למים. ניתן להשרות בצנצנת/כוס זכוכית/בקבוק זכוכית את הקריסטלים ל-24 שעות או יותר ולשתות אותם לאחר מכן. בנוסף ניתן להעצים את האנרגיות האלו ולמקם את צנצנת המים עם הקריסטלים באור השמש או הירח. חשוב לשים לב להשתמש בקריסטלים שיכולים להיות מושרים בתוך מים ושלא יתמוססו או יחלידו. ניתן לגוון בקריסטלים המושרים ובשילובים ולראות את ההשפעות השונות.

מעגל אבנים

קריסטלים מתקשרים אחד עם השני ומחזקים את זרימת האנרגיה בצורה הרמונית אם ממקמים אותם במעגל או בנקודות שונות בבית. אחת מהדרכים לעשות זאת הוא לסדר את האבנים במעגל עם קריסטל גדול במרכז ולבצע טקס עם הבעת כוונות תוך כדי שיוצרים צורות גאומטריות בתוך המעגל על ידי קריסטל מחודד ומזרימים את האנרגיות בין הקריסטלים (למעשה מציירים קווים דמיוניים בעזרת הקריסטל המחודד בכך שמעבירים אותו בין קריסטל לקריסטל).

מיטת טעינת הצ’אקרות

ביום שאתם מטעינים את הקריסטלים בשמש תיקחו 7 קריסטלים – אחד לכל צ’אקרה ותמקמו אותם מתחת למיטה או למזרן בצורה שיתיישרו עם הצ’אקרות בגופכם בזמן שתשכבו במיטה. ניתן לפני שמניחים את הקריסטלים לשבת איתם במדיטציה ולהביע כוונות לאנרגיות הרצויות. בסוף היום תכנסו לישון ותתחברו לאנרגיות שיוקרנו לצ’אקרות במיטתכם.

מיקום קריסטל בכרית

ניתן לעבוד בקריסטל בשינה גם בעזרת מיקום קריסטל אחד בכרית. יש לקחת בחשבון שעבור חלק מהאנשים ישנם קריסטלים אשר הנוכחות שלהם תפריע לשינה שלווה, כך שיש צורך בבדיקה מקדימה ובבחינה אישית.

נשיאת הקריסטל

לשאת את הקריסטל על גופכם תאפשר לו להשפיע באופן ישיר וממושך על האנרגיה שלכם. ניתן להסתובב עם הקריסטל בכיס או לענוד תכשיט בו משובץ קריסטל. חשוב לדעת שהמתכת שבה משובץ הקריסטל משפיה על תהליך העברת האנרגיה. זהב מגביר את האנרגיה וכסף מסייע לזרימת אנרגיה הרמונית.

מדיטציה עם קריסטל

ישנם סוגים שונים של מדיטציה שניתן לתרגל עם קריסטלים. אני מצרפת דוגמא למדיטציה שניתן לעשות, אך גם אותה ניתן להתאים בהתאם לרצונותייך. הכי חשוב לעשות מה שמרגיש לך נכון.

תשבי במדיטציה ותחזיקי את הקריסטל. תתחילי בסריקה של הגוף בנשימות. לאן מכן תכווני בעדינות את תשומת הלב אל הקריסטל ותבחני איך הוא מרגיש באותו הרגע, איזה אנרגיות הוא מחזיק. תחזירי את הפוקוס שוב לגוף ולנשימה. תמשיכי לנוע בין המחשבות על הקריסטל והאנרגיה שלה לבין הנשימות. אם צצות מחשבות אחרות תאפשרי להן לחלוף ותמקדי את הפוקוס בחזרה בנשימה או בקריסטל. לאחר שתתחברי אל האנרגיה של הקריסטל תתחילי לדמיין את האנרגיה שמופצת מהקריסטל זורמת לאורך גופך. תאפשרי לעצמך לקבל את אנרגיית הקריסטל ומה שהיא תביא איתה. גם אם יצופו בתוכך מחשבות תחבקי אותן ותשחררי אותן, אל תשפטי את עצמך בתהליך.

עבודה עם קריסטלים מאפשרת גישה לתדרים חדשים.

כל קריסטל ייחודי ובעל מומחיות אחרת בשיעורי חיים שונים. לאורך התהליך תתבוננו בשינויים שחלים בחייכם ותבחנו את ההתקדמות שלהם. נוכחות ממושכת של קריסטל עשויה להשפיע על מצב הרוח. לרוב הוא יעורר רגשות נעימים ושלווים, יחבר אותנו לעוצמה שזורמת דרכנו. ישנם מקרים בהם העבודה מציפה מקומות כאובים שדורשים עבודה. תתבוננו ברגשותיכם והשתדלו לא להזדהות עימם, תבינו שהם שם כדי להראות לכם היכן נדרשת עבודה. בכל אופן אם הקריסטל עורר בכם רגשות לא נעימים, ככל הנראה הגיע הזמן לטהר אותו שוב. תזכרו שהעבודה הזאת היא מאוד אינטואיטיבית אז אם מתעורר אצלכם צורך לעצור את התהליך, תשאירו את הקריסטל בצד ותחזרו כשתרגישו בשלים לכך.

קריסטלים הם כלי מאוד משמעותי שיכול לעזור לנו לתעל אלינו תדרים עוצמתיים ומדויקים אך העולם הזה עשיר בידע והמאמר הזה הוא רק טיפה בים של עוצמה.

שתפו הלאה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעוד כתבות שיכולות לעניין אותך

סיכום עולמי חדשות טובות

סיכום עולמי – חדשות טובות 2023

שנת 2023 הייתה שנה מאתגרת מאוד לנו כקולקטיב אבל חשוב לי לזכור ולהזכיר שאם נחפש, נמצא גם נקודות חיוביות בדרך. אומנם אנחנו כבר התקדמנו אל

Read More »

נעים להכיר, אני פז חן

אני בעלת הבלוג הזה ובעלת סטודיו Raise למוצרי נייר להתפתחות אישית והעצמה. בין היתר אני גם אסטרולוגית שמאמינה שבכוכבים נמצאת ההדרכה המדויקת לקוד הקוסמי שלנו ולמסע שבאנו לעבור כאן. אני מאמינה שהגענו לחיים האלה כדי לחוות הרפתקה, כיפית ומפתחת. כחלק מהמסע שלי אני כאן כדי לחלוק ולשתף את הידע שאני צוברת כדי להנגיש ולאפשר לכמה שיותר אנשים להתחבר לעוצמה הפנימית שבהם.

ראשי פרקים

פוסטים אחרונים

כלים להתפתחות אישית

יומן ליווי חצי שנתי להתפתחות אישית.

הרשמה לניוזלטר

הצטרפו לרשימת התפוצה ותקבלו עדכונים על מבצעים, תוכן חד שלא כדאי לך לפספס, חדשות טובות והפתעות נוספות ששמורות לחברי הקהילה בלבד.