הכלי הפשוט הזה הולך לשנות את חייך

הכלי הזה יהפוך את חייך למדהימים

היום אני הולכת לחלוק איתך כלי מדהים. הכלי הזה יחבר אותך לשפע, אהבה, הערכה, אושר ויעזור לך לכוון את עצמך לתדר גבוה. הכלי הקסום הזה הוא להיות אסיר תודה. כן, זה קל כמו שזה נשמע. אז בוא נכנס לפרטים של הכלי המדהים הזה.  

הכרת תודה היא אחת מהדברים החשובים ביותר בחיינו, זה המבנה הבסיסי של הכל.

כאשר אנחנו מכינים רשימה של דברים שאנו מודים עליהם, אנחנו באופן מידי נהיים שמחים. זה מזכיר לנו כמה כבר יש לנו וכמה אנחנו מבורכים בכך שאנחנו בחיים. להיות שמח זה יותר מרק הרגשה טובה. זה עוזר לנו לאפשר לרצונות שלנו להתממש ולקבל בהירות בגלל שאנחנו מכוונים לתדר גבוה.

יתרה מכך, אנחנו מרגישים הערכה גדולה שיכולה להגיע רק מהכרת תודה. יש לנו כל-כך הרבה בחיים שלפעמים אנחנו שוכחים לגבי הדברים הקטנים והטובים שאנחנו לוקחים כמובן מאליו. למעשה זה לא אמור להיות המצב, בגלל שאינך יכול לדעת אם תתעורר מחר בבוקר, אז תעריך ותודה על מה שיש לך היום.

מכיוון שגופינו מורכב ברובו ממים, הכרת תודה יכולה לעזור לנו לרפות את גופינו. מים מושפעים ומשנים את המבנה שלהם לפי התדר שמוקרן עליהם. ישנם הרבה ניסויים מגניבים אשר מראים לנו איך המים משתנים והופכים לצלולים בהשפעת הכרת תודה ומילים חיוביות.

בנוסף הכרת תודה פותח את צינור השפע שלנו, בגלל שחוק המשיכה מושך דברים אשר נמצאים באותו תדר שאנחנו מציעים. כאשר אנחנו מתמקדים בדברים הטובים שכבר יש לנו, אנחנו מושכים עוד דברים טובים. מעבר לכך, כאשר תעשה זאת אתה תשים לב ששפע כבר מקיף אותך.

אתה יכול להיעזר בכלי הזה על מנת ליצור את המציאות שלך, [אבל אתה תצטרך להוריד את ההיגיון מהמשוואה, בגלל שאם אתה לא, אתה תוסיף יותר התנגדות לרצון זה]. אתה יכול להרגיש מה הכי מרגש אותך ליצור (בן זוג, כסף, בריאות, חברים וכו’…) ולהתחיל להודות על הדבר המדהים הזה שכבר עושה את דרכו אלייך. למוח שלך אין מושג אם אתה מדמיין או באמת חווה את זה.

אפילו אם אינך יכול להוציא את ההיגיון, להודות יעזור לתהליך התממשות הרצונות שלך בשתי דרכים.

קודם כל, אתה במצב קבלה ובאותו התדר עם הרצונות שלך.

דבר שני, תמיד יש דברים שהם בדרך אלייך, אבל כאשר אתה מקנא או מתלונן, הדברים האלה זזים מהדרך שלך (בגלל שהם בתדר שונה). אז כאשר אתה בהכרת תודה, יש לך סוג של הגנה מזה וזה מוודא שאתה תקבל את כל המתנות שלך. זה מאפשר ליותר “טוב” להיכנס לחייך. בנוסף כך אתה מוודא שקנאה והתלוננות לא יכנסו לתודעה שלך.

איך אתה יכול להשתמש בכלי המדהים הזה?

אתה יכול לקחת צמיד ולקרוא לו צמיד הכרת התודה, כל פעם שאתה מרגיש אותו על המפרק שלך, תספר לעצמך (או בקול אם זה מהדהד בך) על כל הדברים שאתה מודה עליהם באותו הרגע.

זה מאוד מומלץ שבכל בוקר (הדבר הראשון בבוקר זה הכי טוב) לחשוב על מה אתה מודה. אתה יכול לעשות זאת למשך עשרים דקות או יותר. אתה יכול לעשות את זה בכל זמן פנוי שיש לך, אתה יכול להפוך את זה להרגל בהליכת הבוקר שלך או בטיול עם כלבך, במקלחת וכו’…

אתה יכול לעשות רשימה של דברים שאתה מודה עליהם, אני אשמח אם גם תשתף אותה בתגובות לפוסט.

אתה תתחיל לראות הכל באור חיובי, אתה תראה כמה מבורך אתה וכמה יש לך בחיים. אתה תראה ותעריך דברים שלא שמת לב אליהם מקודם.

תודה לך שקראת, תודה שאתה מאפשר לידע הזה להגיע אלייך, תודה על הקיום שלך, תודה על היותך מדהים ומושלם.

זה יום נפלא להכרת תודה, אתה בחיים, השמש זורחת, כדור הארץ מסתובב במסלול שלו, יש לך גוף מהמם שמוליך אותך בבריאה המדהימה הזאת. תעשה חיים ותהנה מהחיים היוצאי דופן שלך.

שתפו הלאה:

3 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעוד כתבות שיכולות לעניין אותך

סיכום עולמי חדשות טובות

סיכום עולמי – חדשות טובות 2023

שנת 2023 הייתה שנה מאתגרת מאוד לנו כקולקטיב אבל חשוב לי לזכור ולהזכיר שאם נחפש, נמצא גם נקודות חיוביות בדרך. אומנם אנחנו כבר התקדמנו אל

Read More »

נעים להכיר, אני פז חן

אני בעלת הבלוג הזה ובעלת סטודיו Raise למוצרי נייר להתפתחות אישית והעצמה. בין היתר אני גם אסטרולוגית שמאמינה שבכוכבים נמצאת ההדרכה המדויקת לקוד הקוסמי שלנו ולמסע שבאנו לעבור כאן. אני מאמינה שהגענו לחיים האלה כדי לחוות הרפתקה, כיפית ומפתחת. כחלק מהמסע שלי אני כאן כדי לחלוק ולשתף את הידע שאני צוברת כדי להנגיש ולאפשר לכמה שיותר אנשים להתחבר לעוצמה הפנימית שבהם.

ראשי פרקים

פוסטים אחרונים

כלים להתפתחות אישית

יומן ליווי חצי שנתי להתפתחות אישית.

הרשמה לניוזלטר

הצטרפו לרשימת התפוצה ותקבלו עדכונים על מבצעים, תוכן חד שלא כדאי לך לפספס, חדשות טובות והפתעות נוספות ששמורות לחברי הקהילה בלבד.