‎בכל רגע אתה יכול להתחיל מחדש

במהלך היום אתה נע בין קטעים בזמן ללא הפסקה. בכל פעם שיש אפילו את השינויים הקטנים ביותר מהרגע הקודם, אתה נכנס לקטע זמן חדש. בכל קטע זמן חדש אתה יכול להתחיל מחדש ולכוון את עצמך לכיוון הדברים שאתה רוצה. לדוגמא, נכנסת לחדר- זה קטע זמן חדש, מישהו הצטרף אלייך לחדר- עוד קטע זמן, עברת לכיסא אחר- עוד פעם קטע זמן חדש, וכו׳

עם כל קטע זמן חדש אתה יכול לבחור איך אתה רוצה להגיב לפני שהסיטואציה אפילו התחילה. לדוגמא, אם אתה מכוון כוונות לפני שהפקק בכביש קרה, יהיה לך יותר סיכויים להנות מהמוזיקה שברדיו מאשר לספוג את האנרגיות השליליות שמסביבך. 

אתה יכול לקבוע את הכוונות שאתה מחזיק לגבי כל קטע זמן.

היקום כבר יודע מה אתה רוצה, אבל כאשר אתה מכוון כוונות ספציפיות לקטע זמן הספציפי הזה, אתה מכוון את עצמך לרצונות שלך ואז היקום יכול לשלוח לך את זה בקלות אלייך. אם תקח רגע, אפילו כמה שניות להכיר את התחלתו של קטע זמן חדש ולחשוב על מה אתה מצפה ממנו, יהיה לך יותר סיכויים לחוות זאת בדרך שאתה רוצה, לא משנה מה הכוונות של שאר האנשים באותה סיטואציה. 

רוב הפעמים אתה מגיב לחיים בדרך ששומרת עלייך קלוע במציאות בינונית, פחות עוצמתית ממה שאתה מסוגל להפיק. היא לא מאפשרת לך להרגיש את הכוח המוחלט שלך לבחור את התגובה שלך. יתרה מזאת חכאשר אתה לגמרי מבין את זה ומודע לעובדה שקטע זמן חדש התחיל עם כל האפשריות שלו, אתה יכול לשים את הפוקוס שלך על הכוונה שלך ולשנות את התדר שלך. 

אז איך אתה מכוונן קטע זמן?

לדוגמא, אתה נכנס לרכב שלך, אתה מודע שהתחלת קטע זמן חגש ואתה קובע שאתה רוצה להנות ושאתה תהיה בזמן הנכון במקום הנכון. כאשר אתה מגיע ליעד שלך, אתה מודע שהתחלת קטע זמן חדש נוסף שבו אתה מצפה להתראות עם אנשים מצחיקים, שאתה שמח שאתה שם ושזה כיף להיות בסביבה הזאת וכו׳.

נדרש ממך רק לכוון את המחשבות שלך ולהתרכז בדברים שאתה רוצה מכל קטע זמן. כאשר תעשה זאת באופן קבוע יותר התדר שלך יעלה, אתה תזרום עם החיים, אתה תבחין כמה אפשרויות יש לך ותאפשר לחיים להביא לך את הדברים שאתה רוצה. 

שתפו הלאה:

2 Responses

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעוד כתבות שיכולות לעניין אותך

סיכום עולמי חדשות טובות

סיכום עולמי – חדשות טובות 2023

שנת 2023 הייתה שנה מאתגרת מאוד לנו כקולקטיב אבל חשוב לי לזכור ולהזכיר שאם נחפש, נמצא גם נקודות חיוביות בדרך. אומנם אנחנו כבר התקדמנו אל

Read More »

נעים להכיר, אני פז חן

אני בעלת הבלוג הזה ובעלת סטודיו Raise למוצרי נייר להתפתחות אישית והעצמה. בין היתר אני גם אסטרולוגית שמאמינה שבכוכבים נמצאת ההדרכה המדויקת לקוד הקוסמי שלנו ולמסע שבאנו לעבור כאן. אני מאמינה שהגענו לחיים האלה כדי לחוות הרפתקה, כיפית ומפתחת. כחלק מהמסע שלי אני כאן כדי לחלוק ולשתף את הידע שאני צוברת כדי להנגיש ולאפשר לכמה שיותר אנשים להתחבר לעוצמה הפנימית שבהם.

ראשי פרקים

פוסטים אחרונים

כלים להתפתחות אישית

יומן ליווי חצי שנתי להתפתחות אישית.

הרשמה לניוזלטר

הצטרפו לרשימת התפוצה ותקבלו עדכונים על מבצעים, תוכן חד שלא כדאי לך לפספס, חדשות טובות והפתעות נוספות ששמורות לחברי הקהילה בלבד.