כוחו של הדמיון

כוח הדימיון

הכל מתקיים ביחד באותו הזמן. כל האפשריות, כל המציאויות המקבילות, כל תמונה בזמן (אשר היא ללא זמן), כל דבר שניתן לדמיין מתקיים ותמיד יתקיים עכשיו. בגלל זה יש לך תמיד גישה אליהם דרך הדמיון שלך. בעיני האני העליון שלך אין הבדל ממשי בין דמיון לבין המציאות, הוא רואה את כל האפשריות מתקיימות.

בזמן שמדמיינים מימד אנו מורידים מידע מאותו מימד ויוצרים סיכוי גבוה יותר בשבילנו לחוות את זה בחיינו הפיזיים. דמיון הוא כלי נהדר, הוא עוזר לנו להתכוונן לתדר התואם לדברים שאנחנו רוצים לחוות בחיינו הפיזיים.  

היקום שלנו מורכב מתדרים וויברציות.

בשביל לראות את הרצון שלנו מתממש צריך להיות בתדר שלו. ממש כמו בטלוויזיה, באותו הזמן משודרים אלפי תוכניות. נגיד אנחנו רוצים לראות תוכנית שמשודרת בערוץ חמש אבל אנחנו נמצאים בערוץ אחד, אנחנו נראה את התוכנית שמשודרת בערוץ אחד. בשביל לראות את מה שרצינו נצטרך לעבור לערוץ חמש. אז אם נהיה בתדר של התשוקה שלנו, נהיה במקום הנכון כשזה יגיע, נוכל לראות ולחוות את זה.

כל דבר שאנחנו רוצים לעצמנו רוצה להגיע אלינו. אנחנו רק צריכים להיות במקום שממנו ניתן לראות אותו כשהוא יגיע. בנוסף אנחנו צריכים להיות בטוחים שאנחנו רוצים את השינוי הזה. האני העליון שלנו ישלח אלינו שאלות אשר יבואו לוודא שאנחנו מוכנים ובאמת רוצים את השינוי שאמרנו שאנחנו חושקים בו. השאלות יכולות לבוא בצורת מחשבות או דרך אנשים אחרים. אם לא נאפשר לשאלות והמחשבות לערער את רצוניו או את הידיעה שמגיע לנו לקבל את התשוקה הזאת למשך הזמן הדרוש בשבילינו על מנת לשנות את מערכת האמונות הישנה שלנו, השינוי המבוקש יגיע.

ישנה אפשרות להאיץ את התהליך אם באופן מודע אנחנו משנים את האמונות שלא תומכות בדבר שאנחנו רוצים שיקרה. יש לנו אמונות שאנחנו לא מאמינים בהן יותר. אימצנו אותן לפני זמן רב מההורים, חברים, משפחה, חברה וכו’.

כאשר מדמיינים, התודעה שלנו משנה את הפוקוס שלה מהמציאות הפיזית, אנו הופכים להיות מודעים למצב הלא פיזי של התודעה שלנו, אשר המוח והחברה שלנו תייגה כדימיון, אבל תדע שזה התודעה שלך אשר התחברה למציאות מקבילה.

דימיון זה התודעה מתכווננת למציאות אשר פשוט לא נוכחת פיזית בשבילך ברגע זה, אבל זה לא אומר שהיא לא אמיתית או אפשרית. בשביל התודעה, זה אותו דבר כמו לחוות מציאות פיזית. מנקודת המבט שלה, זה פשוט להתכוונן למציאות אחרת. 

הכל מתחיל מדימיון.

כל דבר שאתה רואה היה קודם אצל מישהו בדמיון. אם אתה לא יכול לראות מציאות שתומכת ברצונות ובהתרגשויות שלך, אתה צריך לעבוד על הדימיון שלך. אתה צריך להרחיב את אופקייך. אם אתה יכול לדמיין משהו, אתה יכול לחוות אותו. אתה יכול למשוך כל דבר אשר אתה רוצה ושבאמת רלוונטי עבורך לתוך החווית חיים שלך. אם משהו באמת רלוונטי עבורך, אתה באמת תחשוק בו ואז תוכל לדמיין אותו.

אם תוכל להרחיב את אופקייך, אם תוכל להרחיב את נקודת המבט שלך על החיים ולנצל את כוח הדימיון שלך, אתה תפגש עם עקרונות ההתממשות בפעולה. אתה תתחיל לראות שאתה יכול למשוך לתוך החוויה שלך את הדברים שאתה רוצה בעזרת שימוש בכוח הדימיון בהנאה.  

שתפו הלאה:

6 תגובות

  1. אחד הנושאים המרתקים ביותר בעיניי!
    כל החיים אני חוזרת על המשפט מחשבה יוצרת מציאות ולגצרי הוכחת את הטענה הזו
    תודה על עוד פוסט מעולה! 😍

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעוד כתבות שיכולות לעניין אותך

סיכום עולמי חדשות טובות

סיכום עולמי – חדשות טובות 2023

שנת 2023 הייתה שנה מאתגרת מאוד לנו כקולקטיב אבל חשוב לי לזכור ולהזכיר שאם נחפש, נמצא גם נקודות חיוביות בדרך. אומנם אנחנו כבר התקדמנו אל

Read More »

נעים להכיר, אני פז חן

אני בעלת הבלוג הזה ובעלת סטודיו Raise למוצרי נייר להתפתחות אישית והעצמה. בין היתר אני גם אסטרולוגית שמאמינה שבכוכבים נמצאת ההדרכה המדויקת לקוד הקוסמי שלנו ולמסע שבאנו לעבור כאן. אני מאמינה שהגענו לחיים האלה כדי לחוות הרפתקה, כיפית ומפתחת. כחלק מהמסע שלי אני כאן כדי לחלוק ולשתף את הידע שאני צוברת כדי להנגיש ולאפשר לכמה שיותר אנשים להתחבר לעוצמה הפנימית שבהם.

ראשי פרקים

פוסטים אחרונים

כלים להתפתחות אישית

יומן ליווי חצי שנתי להתפתחות אישית.

הרשמה לניוזלטר

הצטרפו לרשימת התפוצה ותקבלו עדכונים על מבצעים, תוכן חד שלא כדאי לך לפספס, חדשות טובות והפתעות נוספות ששמורות לחברי הקהילה בלבד.