קריאות וייעוץ אסטרולוגי

לאסטרולוגיה יש המון מה להעניק לנו, זאת תורה קוסמית של אלפי שנים, שיכולה להעניק לנו תובנות רבות לחיינו ולדייק את המסע שלנו כאן. אסטרולוגיה והמזל שלנו זה הרבה מעבר למה שלימדו אותנו, כל אחד מאיתנו נולד עם קוד מקודד מהיקום. כולנו מורכבים מסך כל המזלות, במיקומים ייחודיים שמתקשרים ביניהם באופן שמתואם למסע שנועדו לעבור כאן.

המפה האסטרולוגית שלנו מאפשרת לנו הצצה למעמקי הנשמה שלכם ועוזרת לנו להבין לעומק את עצמנו ואת ייעוד המסע הנשמתי שלנו כאן. לימדו אותנו שאסטרולוגיה זה משהו מאוד סתמי ולא קונקרטי שמורכב ממזל אחד שאותו אנחנו חולקים עם כל האנשים שנולדו בחודש שלנו אך יש בנו הרבה מעבר לכך והכוכבים יכולים לעזור לסמן לנו את הדרך באופן אינדיבידואלי ומדויק.

קריאת מפת לידה אסטרולוגית

קריאת מפת לידה אסטרולוגית מתקיימת כפגישה של שעה דרך הזום בה נסקור את מפת הלידה שלך, נבין את המשמעות של מיקומי כוכבי הלכת ברגע הספציפי בו נולדת. נסקור את התקשורת ביניהם ואיך הם משפיעים על מסע חייך. בפגישה נדון במתנות שלך, בחוזקות, בחולשות, בשיעורים האישיים, באתגרים, במטרת החיים שלך ובדרכים שבהן תוכלי לעבוד בהרמוניה עם הקוד הנשמתי שלך ולהפיק את המירב מהאנרגיות הקיימות בך. תגיעי מוכנה לפגישה מאירת עיניים שתאשר את כל מה שאת כבר יודעת שאת ותאיר על כל מה שיש לך את הפוטנציאל להפוך.

קריאת מפת לידה ומעברים

קריאת מעברים אסטרולוגים מתקיימת כפגישה של שעה וחצי דרך הזום בה נסקור נקודות חשובות במפת הלידה שלך שחושפות את מפת הדרכים שלך אל הייעוד שלך. נצלול גם אל המפה האסטרולוגית המתקדמת שלך שמייצגת את האנרגיה הנוכחית שלך וכיצד התפתחת כאדם במהלך חייך עד כה. לאחר מכן נבחן את מעברים האסטרולוגים המשמעותיים שחווית לאחרונה ונסקור את האירועים המשמעותיים שעתידים להגיע. למעשה נבחן איך מיקומי כוכבי הלכת בשמיים מתקשרים אל 2 המפות האסטרולוגיות שהעמקנו בהם ואיך מיקומי כוכבי הלכת משפיעים עלייך כרגע ובחודשים שקדימה.